zondag 24 november 2013

Project Windlicht

En dus...het werk begint...met 100.000 ideeen om uit te voeren.
Nu is het natuurlijk niet mogelijk om zo veel tegelijk te doen..en voor mij al helemaal niet. Dus voet op de rem...eerst kijken: wat heb ik in huis? En welk superidee kan ik met die materialen makkelijk uitvoeren?

Aha...Een wind licht!!
Glazen potten zat...en toevallig had ik net een pakketje Bijbelpapier om mee te knutselen gekocht. En de kinderen hadden net een mooie tekst uit hun hoofd geleerd op de zondagsschool.
'Uw Woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad' (psalm 119:105)

En toen was er een idee geboren :)

Eerste poging: de tekst met glas verf op de pot schrijven, daarna beplakt met bijbelpapier...kaars erin...tja, je kan de tekst met moeite wel een beetje zien...

Tweede poging: Met een zacht potlood de woorden nog eens overgetrokken aan de buitenkant van het papier. Het wordt al een stuk beter, maar zonder kaars, dus bij daglicht ben ik er nog niet tevreden over.

 
 

Laatste poging om er wat moois van te maken: Met een zwarte stift nogmaals de woorden geschreven. Ja dit begint er op te lijken!

Maar...het leukste zou zijn als de tekst nog wat verborgen blijft, vind ik...dat word dus experimenteren...
Ik bedacht ineens dat ik nog een rol patroonpapier had liggen. Misschien dat ik daar wat mee kan?

Wordt vervolgd...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten